سپاهان – نفت آبادان /يک قدم تا تسخير صدر

 

طلايي پوشان چنانچه صنعت نفت را پشت سر بگذارند ، با دوامتياز برتري نسبت به رقيب همشهري خود صدرنشين خواهند شد.


  مسابقه : دیدار معوقه هفته 15 لیگ برتر
  زمان : شنبه مورخه 6/ 1 / 1390 ساعت 15
  مکان : ورزشگاه فولادشهر اصفهان
 عملکرد دوتیم : سپاهانی ها بعد از اینکه در هفته 24 برابر استقلالی ها در اصفهان یک تساوی تلخ  را برای خود رقم زدند . به یکباره از خواب غفلت بیدار شدند . اتش فشان زردپوشان اصفهانی در اواخر روزهای پایانی سال 89 در لیگ قهرمانان اسیا و لیگ برتر فوران کرد  و آنها  تمامی حریفان داخلی و خارجی را قلع وقمع نمودند .
 شاگردان امیر قلعه نویی ، در لیگ برتر سه برد متوالی و کسب 9 امتیاز حیاتی را برابر تیمهایی همچو ن شهرداری تبریز ، نفت تهران ،و استیل اذین قعر نشین کسب کردند . تا فراغ بال در روزهای اغازین سال 90 برای تصاحب صدر جدول لیگ که مدتهاست در تملک رقیب همشهری شان ( ذوب اهن ) است با شکست صنعت نفت ابادان رقم بزنند .
  عده ای از هواداران متعصب ابادانی نفت که ساکن فولادشهر هستند ،برای تماشای این بازی به ورزشگاه خواهند آمد اما آنها چندان امیدوار به نظر نمی رسند چراکه نفت عموما در بازیهای خارج از خانه ناموفق بوده است. شاغلام پیروانی طی دو بازی یک برد برابراستیل و باختی را برابر پاس همدان کسب کرده است  و این مهمترین بازی او از بدو حضور در آبادان است،وی غالبا مقابل تیمهای قلعه نویی خوب نتیجه می گیرد.
سپاهان چنانچه این مسابقه را با برد پشت سر بگذارد ، اندوخته های خود را به عدد 55 میرساند ؛ وبا دو امتیاز بیشتر از ذوب اهن مدعی برصدر جدول تکیه خواهد زد .
  صنعت نفت با غلبه بر سپاهان چنانچه اتفاق بیفتد هیچگونه جابجایی در جدول برایشان انجام نمی گیرد ، و همچنان پشت سر ملوان با اختلاف یک امتیاز باقی خواهند ماند .
شنیده ها حکایت از ان دارد ، که محرم نوید کیا هافبک خلاق وبازیسا زرد پوشان بعد از 6 هفته دوری از ترکیب تیمش بخاط مصدومیتهای متوالی به این دیدار می رسد ؛ اما امید ابراهیمی هافبک دفاعی سپاهان بابت سه اخطاره شدن از دیدار با صنعت نفت محروم است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 5 فروردين 1390برچسب:, | 16:0 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |